Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 12 Jan 2015 18:28:47 +0100
Dnia Mon, 12 Jan 2015 15:25:23 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> Wewnątrz - dysk tam zamontowany nie ma standardowego złącza SATA.

Z ciekawości - co zmienia fakt komunikacji przez mostek SATA-USB w kwestii
wykrywalności dysku przez urządzenie komunikujące się po USB?

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]