Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Mon, 12 Jan 2015 11:32:49 +0100
On 2015-01-11 18:56, Irokez wrote:

Zawsze kupowałem dyski zewnętrzne Toshiby, no i zachciało mi się
Samsunga M3 Portable 2TB.
No i mam za swoje, coś mu odbiło i podczas kopiowania nagle transfer
jest 400-500kB/s.
Najgorsze, że w środku siedzi zdaje się dysk USB a nie SATA +
przejściówka, więc pozostaje mi przegranie teraz danych z tą zawrotną
prędkością (kable, gniazdka, i komputer podmieniany i nic to nie dało).
Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?

Sciagnij sobie hddscan i odpal, powinien odczytac przez mostek USB
z dysku parametry S.M.A.R.T. - moze sie dowiesz wiecej o co chodzi
(np. wzrost licznikow w parametrze dotyczacym ponownych prob
odczytu/korekty danych, no i oczywiscie bady - moze sypie sie
nosnik albo mechanika).

Speedfan po podlaczeniu dysku USB tez potrafi go wykryc i odczytac
dane smart + ma calkiem przyzwoita baze interpretacji i porownywania
wynikow stanu dysku z innymi egzemplarzami, online.

--

memento lorem ipsum