Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Ładowanie przez USB w uśpieniu laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Ładowanie przez USB w uśpieniu laptopa
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 30 Dec 2014 22:33:00 GMT
Witam

Słuchajcie spece, czy laptop w stanie uśpienia może ładować normalnie
(tak jak włączony) urządzenie podłączone przez usb?
Ładowałem tak epapierosa przez ostatnie tygodnie, aż dzisiaj naszyły mnie
wątpliwości.
Po uśpieniu laptopa dioda na ładowarce nadal się świeciła, więc sądziłem
że się nadal ładuje. Dzisiaj spróbowałem z grajkiem mp3 sony walkman,
który zachowuje się tak:
laptop włączony - ładuje się
usypiam laptop - walkman gaśnie
włożę mp3 do usb uśpionego laptopa - świeci mu się przycisk, który
normalnie przy ładowaniu się nie świeci cały czas, tylko mryga na
początku, a na wyświetlaczu nie ma informacji "conected usb charging"
Fakt, że są jakieś sterowniki do niego, ale z drugiej strony przy
reboocie _przed_ uruchamianiem się windowsa na empetrójce wyświetla się,
że się ładuje.
To w końcu ładuje mi się ten epapieros przy uśpionym laptopie, czy tylko
udaje? Nie mam czym zrobić pomiarów akumulatora epeta po rzekomym
naładowaniu, ale w użyciu sprawia wrażenie, że się naładował. Tylko czy
na maksa? Może ładuje się jakimś minimalnym prądem i przez to się
niedoładowuje?
Przydałaby się jakaś lampka na usb - to bym widział jak się świeci w
uśpieniu.
Jutro już kupię ten adapter sieciowy, ale chętnie się czegoś dowiem i
tak.