Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Date: Mon, 29 Dec 2014 11:00:54 +0100
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA412307077363budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Co prawda w jednym z innych wątków wydawało mi się, ze ktos podawała
wyniki
testów ze swojego komputera i one były podobne do podawanych przez
producenta ale jezeli te wyniki tak znacząco odbiegaga od obiecanych przez
producenta 500/500MB to czy to moze być powód do reklamacji dysku?
Oczywiście nie dziś, ale powiedzmy, za rok czy poltora?

Ciężko powiedzieć (prawnikiem nie jestem). Wydaje mi się, że łatwiej takie
rzeczy zrobić w ciągu 6 miesięcy od zakupu (niezgodność z umową).
Natomiast dużo będzie chyba zależało od dobrej woli sprzedawcy,
bo wyniki mogą pochodzić z laboratorium kingstona, itd. :)

Jasne, ale skoro nie sa istotne to po co kupowałem akurat ten dysk a nie
jakis tanszy i wolniejszy w sensie teoretycznych parametrów.

Pełna zgoda, chodziło mi o coś innego, o praktyczny wymiar. Jeśli ogólnie
jesteś zadowolony z dysku, to może nie warto szarpać się ze sprzedawcą,
bo nawet jak postawisz na swoim i kupisz inny dysk, to generalnie nie
będziesz potem czuł żadnej różnicy.

Więcej wyników:
http://ssd.userbenchmark.com/Kingston-HyperX-Fury-120GB/Rating/2586
http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/66963-kingston-hyperx-fury-240gb-ssd-review-8.html
Konkluzje są podobne: dysk wypada lepiej w realnym używaniu, niż w testach.