Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Date: Mon, 29 Dec 2014 00:17:01 +0100
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA411E31799B39budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Mam dysk SSD nowy kingston xfury 128GB, Predkosc odczytu zapisu to ok
250MB
podczas kiedy producent podaje około 550.

Sprawdzane na lapku Acep Aspire 5560 z prockiem A6
oraz na stacjonarce z A10.

Co moze być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Deklaracje bez pokrycia ze strony producenta? Zobacz np. to:
http://pccentre.pl/article/show/dysk-ssd-kingston-hyperx-fury-240gb/id=18188;page=3
Poczytaj podsumowanie pod każdym testem oraz końcowe...

Natomiast realnie, te różnice nie są aż tak istotne, zwłaszcza przy
przesiadce ze starego HDD. Wiem, bo też mam kingstona w lapku
lenovo t500, który uruchamiał się 10 minut i nie dało się na nim
normalnie pracować, a teraz śmiga jak młoda sarenka :) mimo że
tam jest kontroler SATA II. W testach oczywiście wypada żałośnie.