Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 29 Dec 2014 03:59:22 GMT
Użytkownik ikarek ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl ...

> Deklaracje bez pokrycia ze strony producenta? Zobacz np. to:
> http://pccentre.pl/article/show/dysk-ssd-kingston-hyperx-fury-240gb/id=
> 18188;page=3 Poczytaj podsumowanie pod każdym testem oraz końcowe...

Co prawda w jednym z innych wątków wydawało mi się, ze ktos podawała wyniki
testów ze swojego komputera i one były podobne do podawanych przez
producenta ale jezeli te wyniki tak znacząco odbiegaga od obiecanych przez
producenta 500/500MB to czy to moze być powód do reklamacji dysku?
Oczywiście nie dziś, ale powiedzmy, za rok czy poltora?

> Natomiast realnie, te różnice nie są aż tak istotne, zwłaszcza przy
> przesiadce ze starego HDD. Wiem, bo też mam kingstona w lapku
> lenovo t500, który uruchamiał się 10 minut i nie dało się na nim
> normalnie pracować, a teraz śmiga jak młoda sarenka :) mimo że
> tam jest kontroler SATA II. W testach oczywiście wypada żałośnie.

Jasne, ale skoro nie sa istotne to po co kupowałem akurat ten dysk a nie
jakis tanszy i wolniejszy w sensie teoretycznych parametrów.