Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 13 Dec 2014 09:28:08 +0100
Pszemol pisze tak:

> Piotruś

Tylko nie Piotruś buraku.

> wybij sobie z głowy że będziesz kontrolował świat i ludzi wokół
> siebie. Jeśli Ci się to marzy to przykro mi, ale Twoje marzenia
> nie spełnią się - Ty decydujesz o tym co Ty piszesz a ja i tylko
> ja decyduję o tym co ja piszę i kiedy piszę. Nie masz na to
> wpływu! :-) Lepiej się szybko z tym pogódź.

To prawda, że nie mam wpływu na to co i gdzie piszesz i nie mam takich
marzeń, że się posłuchasz ale za to mogę sobie pokrzykiwać do woli
Pójdziesz ty! Do budy! ;)

Jestem w szoku, że śmiesz udzielać porad na pl.comp.pecet. Wrzucenie do
kf nie załatwi sprawy bo trzeba ostrzegać innych o twoich rewelacjach.

Przeczytaj sobie jeszcze raz na głos nazwę grupy pl.comp.pecet

--
Piter