Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Sun, 7 Dec 2014 14:03:43 +0100
Domyśliłem się, że używa Windows bo poziom zadanego pytania
obnażał brak podstaw które są niezbędne aby przesiąść się
z Windows na Linuxa... Również wiem, że użytkownicy Mac OS X
nie zadają takich pytań, bo tam to wszystko działa trochę inaczej.
Zostały więc metodą eliminacji MS Windows :-)

Za to Ty to masz poziom... i wiedze...

Buforowanie (lub nie) napedow USB jest stosowane
i pod Windowsem, i pod linuksami.
I tu, i tu jest opcja usuniecia/odmontowania urzadzenia.
Oczywiscie ta druga/linuksowa nazewnictwo jest bardziej adekwatne.

Nie wiem jak wyglada to pod Mac OS - mam go na wirtualce i odpalam raz na rok,
ale pewnie podobnie, wiec te Twoje wywyody o kant dupy mozna....