Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak używacie czytnika kart sd
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 07 Dec 2014 05:08:07 +0100
Pszemol pisze tak:

> Czego się spodziewasz? Jakiego zdziwienia? Utraty danych?

Jeśli nie wiesz to nie zabieraj głosu.

> Najlepiej się przed tym zabezpieczysz przez robienie "wysuń" z
> Windows.

Ty tak robisz? Bo pytam jak używacie czytnika kart

> ?? Jeśli nie chcesz utraty danych które właśnie na karcie
> zapisałeś to robisz z Windows "eject"/"wysuń" zanim wyciągniesz
> kartę z czytnika lub wtyczkę USB z gniazda USB - na jedno
> wychodzi.

przeczytaj jeszcze raz pytanie

> Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
> to czemu nie, ale rzadko ma tak

bardzo często

> - wsadź i sprawdź czy będziesz dwie widział jednocześnie w
> systemie...

ja już sprawdzałem Watsonie. Ponownie "jak *używacie* czytnika kart sd"

Pszemol nie odzywaj się w tematach o których nie masz zielonego
pojecia. Nie zaśmiecaj mi tu wątku ściągając dyskusję na złe tory.

--
Piotrek

Let me see your war face. You have got a war face?