Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do Excela

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do Excela
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 03 Dec 2014 12:40:53 +0100
suryga@gmail.com wrote:
Laptop ma dwa tygodnie wiec jeszcze nie zdążył się zasyfić.

Dane są wyciągne z systemu i zapisywane w formacie excelowym przez
ten system.
Przekopiowałem dane do nowego arkusza.
Wstawiłem nową kolumne. Proces trwał ok 10 sekund.

W domu mam Core2Duo 2,4Ghz 4GB Ramu
Windows instalowany nie pamiętam.
bez programu antiwirusowego
służy do oglądania bajek i przeglądania www.
Generalnie sprzęt ma 6 lat.
Ten sam plik ta sama operacja
Proces trwał UWAGA !!!!  ok 10 sekund.

Pytanie o co chodzi?????

Bo na chłopski rozum to do
zastosowań biurowych więcej niż i3 nie ma sensu
Chyba że o czymś nie wiem

Do zastosowań biurowych używam Intel Celeron M 1,5 GHz, 2 GB RAM, XP SP3 i hula. Ostatnio pracowałem na arkuszu 38 tys. wierszy × 5 kolumn. Wczytanie pliku do Calca trwało faktycznie kilkanaście sekund. Ale jak już się wczytał, to wszelkie operacje na otwartym pliku przebiegały bez żadnych zacięć. Ten sam plik na Core i7 8GB RAM Win7/64 wczytywał się owszem szybciej, pewnie te 4 razy szybciej, ale dalsza praca wyglądała już dokładnie tak samo na obu komputerach. Ten plik .xlsx zapisałem pod inną nazwą jako .ods, zamknąłem arkusz i otworzyłem ods-a. Na Celeronie 1,5 GHz wczytał się w kilka sekund. Więc moim zdaniem jest to kwestia jakości pliku generowanego przez "system".