Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do Excela

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do Excela
From: "ZZZ" <no.adres@no.spam.com>
Date: Wed, 3 Dec 2014 13:57:59 +0100

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości 6dd1f577-9c82-4961-9a58-53f1d9d0d519@googlegroups.com">news:6dd1f577-9c82-4961-9a58-53f1d9d0d519@googlegroups.com...
Laptop ma dwa tygodnie wiec jeszcze nie zdążył się zasyfić.

Dane są wyciągne z systemu i zapisywane w formacie excelowym przez
ten system.
Przekopiowałem dane do nowego arkusza.
Wstawiłem nową kolumne. Proces trwał ok 10 sekund.

W domu mam Core2Duo 2,4Ghz 4GB Ramu
Windows instalowany nie pamiętam.
bez programu antiwirusowego
służy do oglądania bajek i przeglądania www.
Generalnie sprzęt ma 6 lat.
Ten sam plik ta sama operacja
Proces trwał UWAGA !!!!  ok 10 sekund.

Pytanie o co chodzi?????

Bo na chłopski rozum to do
zastosowań biurowych więcej niż i3 nie ma sensu
Chyba że o czymś nie wiem

ps

VBA i Bazy jest bardzo dobry jak w tym siedziesz.
Ja takie ilości danych obrabiam teraz przez 2 tygodnie.
następny raz będzie może za rok.

ps
jak można wyłączyć rdzenie?

A może kluczowe tu jest to, że to nie arkusz stworzony przez Excella
tylko plik wyeksportowany przez inny program "w formacie excelowym".
Kiedyś jakiś program (nie pamiętam już jaki) wytworzył mi taki "eksport"
który był całkiem nieduży ale baaardzo długo był wczytywany pod Excelem
a czasem go nawet wywracał.

ZZ