Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...
From: atm <_@vp.pl>
Date: Fri, 28 Nov 2014 20:56:00 +0100

Jak dla mnie sprawa jest jasna: Samsunga nie kupie juz nigdy - przenosze
sie na Sony - jak pamietam zawsze ta firma szanowala klientow.
Przykladowo Sony juz potwierdzilo aktualizacje do Andka5 vel 'lizak' na
wszystkie Z'tki (wlasciciele Samsungow sie moga poslinic). Lustrzanka
Sony (zawsze mialem Minolte) jest w pelni zgodna wstecz i nie zawodzi -
serwis sprawny i co dostaje co chwila jakies kupony rabatowe jako
klient.  Stary walkman soniacza dalej mam na polce, magnetofon kasetowy
rowniez i wszystko dziala. Samsung po takim czasie by sie pewnie juz
dawno rozlecial (patrz tandete w wykonaniu S5 - do Z'tek Xperii od Sony
wciaz samsungowi daleko).

Plastik mozna lubic lub nie, jednak nie mozna odmowic temu materialowi wytrzymalosci. Zreszta podczas ostatni bendgate dobrze pokazal wytrzymalosc i sprezystosc tworzywa.

Co do serwisu Sony...obsluga nie zawsze jest idealna:
http://www.spidersweb.pl/2014/11/xperia-z3-problem.html

Mojego Samsunga S2 oddalem do naprawy z lekko odklejonym digitizerem.
Dla wiekszosci niezauwazalna sprawa ale mnie to irytowalo.
Autoryzowany serwis bez szemrania wymianil caly modul wyswiatlacza na nowy.

Byc moze urzadzenia Samsunga sa technologicznie na topie, natomiast mam
gdzies taka firme, ktora klientow olewa - bo IMHO celem Samsunga jest
jedynie zalanie rynku swoimi produktami i to wszystko.

Niestety, widac ze nie w calej rozciaglosci asortymentu dbaja o klientow. SGS2 otrzymywal aktualizacje bardzo dlugo. SGS3, ktory mial premiere w maju 2012 teraz mial otrzymac aktualizacje do 4.4.4. Pewnie, ze to nie Lizak, milo jednak, ze producent po niemal trzech latach nadal wspiera swoj produkt.