Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 28 Nov 2014 09:25:12 -0600
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:m59vd3$43d$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-11-28 14:41, Pszemol pisze:
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message
news:m59nml$qcc$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-11-28 12:02, Waldek pisze:

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:5478520a$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...

BTW. http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_10.1
jest napisane: Android 4.2.2 JellyBean upgradable to 4.4.2 KitKat
więc bez problemów powinno się dać

Chodzi o ten model
http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_Lite_7.0
a tu juz nie widze wzmianki o upgradable do 4.4.2

Official 4.2.2
Unoficial 4.4.4

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1900055

I problem się pewnie rozwiąże pozytywnie :-)

Ja ogólnie nie rozumiem tematu, może to że router jest do dupy i nie obsługuje danego urządzenia poprawnie ale lepiej napisać że tablet jest zjebany bo na innych ruterach działa sprawnie ale na starym złomie już nie.

Żeby nie wiem jak "zje**" był router to Tablet nie powinien
się głupio resetować w czasie nawiązywania połączenia...
Chyba się tu zgodzimy?

Zwłaszcza że jak pisze kolega, inne urządzenia nie mają
z tym samym routerem żadnego problemu przy łączeniu się.