Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...
From: "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Date: Tue, 25 Nov 2014 14:49:32 +0100
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:m50bh9$iuj$1@node2.news.atman.pl...
Aloha All

Ogólnie potwierdzam, natomiast zawsze raczej winiłem Drayteka,
bo WiFi w wydaniu tej firmy (nawet w stosunkowo wysokich modelach
routerów, takich jak Twój) jest, oględnie mówiąc, średnie.

Miałem różne Drayteki (27xx oraz 28xx) i w zawsze WiFi stwarzało
problemy. Nie tylko z telefonami, czasem też z laptopem albo
MacBookiem. Najgorsze, że próba podłączenia takiego urządzenia
powodowała często ogólny pad WiFi na routerze.

Pod tym względem dużo lepsze są właśnie d-linki albo tp linki.
Ja poszedłem jeszcze inną drogą, bo i tak musiałem dostarczyć
neta na parter domu i użyłem 2 "plugów" Devolo, a Wifi na Drayteku
wyłączyłem.