Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szajsowaty Tablet Samsunga ...
From: "Waldek" <jakis@tam.mam>
Date: Fri, 28 Nov 2014 07:44:28 +0100

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m57nri$893$1@dont-email.me...

Poki co potrafie go zmusic do pracy
ale za kazdyn razem wymaga to recznej interwencji na routerze :>

Niedopuszczalna sytuacja w moich oczach...

W moich tez  - ale na upartego, da sie ;)

Mam juz sygnał ze TEN tablet nie współpracuje z kolejnym routerem
ale "informator" nie potrafił mi podać typu - ma sie dowiedziec

Przykre. Czas odwiedzić Allegro/eBay i wymienić na coś sprawnego.

Taaa ... i dołaczona notką  -  szanowny kliencie
zanim zaczniesz  bluzgac ze sprzedałem ci SZAJS
uprzedzam ze MOZE, ale nie MUSI współpracowac z twoim routerem - LOL