Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TS-269L wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TS-269L wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
From: " 666" <6@6.6>
Date: Fri, 28 Nov 2014 14:09:30 +0100
Urządzenie to NAS QNAP TS-269L.
Analogowego wyjścia audio w tym modelu nie ma, jest ethernet, eSATA, USB i HDMI.
Ale wg instrukcji jest możliwość współpracy ze sprzętem grającym Logitecha (nie
wiem, czy przez ethernet, czy przez usb).

Czasem w robocie jakiś film bym puścił na zapasowy monitor ;-)
Ten splitter co pokazałeś mógłby być dobry.
Ale najpierw sprawdzę, czy to wyjscie HDMI współpracuje z którymś z moich
monitorów z wejściem DVI (np. tuner DVB-T mi nie
współpracuje).

-----
A nie masz w tym urządzeniu analogowego wyjścia audio?