Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
From: " 666" <6@6.6>
Date: Fri, 28 Nov 2014 09:44:43 +0100
Urzadzenie ma wyjscie HDMI.
Fajnie, tyle że nie mogę tego sygnału puścić na telewizor (bo nie mam ;)) a
chciałbym sygnał puścić na monitor z wejściem DVI.
Kabel HDMI => DVI jest, tyle że przy zwykłym monitorze komputerowym kłopot jest z dźwiękiem (monitor ma podpietą fabryczną sound bar z wejsciem m.cz. 3,5mm stereo), trzeba by dźwięk jakoś wydobyć z HDMI.
Dla minimalizmu formy chciałbym pozostać przy tej monitorowej podpietej
beleczce z głośniczkami, zamiast stawiać nowe klamoty na
biurku.
Jak najtaniej to zrealizować?