Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Fri, 28 Nov 2014 11:19:48 +0100

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości
news:m59clq$6v0$1@news.supermedia.pl...
Urzadzenie ma wyjscie HDMI.
Fajnie, tyle że nie mogę tego sygnału puścić na telewizor (bo nie mam ;)) a
chciałbym sygnał puścić na monitor z wejściem DVI.
Kabel HDMI => DVI jest, tyle że przy zwykłym monitorze komputerowym kłopot jest z dźwiękiem (monitor ma podpietą fabryczną sound > bar z wejsciem m.cz. 3,5mm stereo), trzeba by dźwięk jakoś wydobyć z HDMI.
Dla minimalizmu formy chciałbym pozostać przy tej monitorowej podpietej
beleczce z głośniczkami, zamiast stawiać nowe klamoty na
biurku.
Jak najtaniej to zrealizować?

Musisz poszukać tego typu urządzonka:
http://www.ebay.com/bhp/hdmi-audio-extractor
lub
http://www.amazon.com/AGPtek%C2%AE-SPDIF-Extractor-Converter-output/dp/B00ECTHIKK

Tanie to nie jest, ale chyba to jedyne wyjście, żeby wyciągnąć cyfrowy dźwięk z
HDMI i przekonwertować
na analog.
A nie masz w tym urządzeniu analogowego wyjścia audio (na słuchawki lub "line
out") ?

--
Pzdr.
Marek