Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer na miarę
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 12 Nov 2014 18:09:40 +0100
Dnia Wed, 12 Nov 2014 10:25:06 +0100, RadoslawF napisał(a):

> A wyraz "czegoś" w podanej definicji oznacza tylko konkretny zbiór
> podzespołów ? A nie może oznaczać złożonego komputera o zadanej
> mocy czy charakterystyce ?
Mogło by ale od początku w wątku chodziło  nie o konkretny komp z jego
parametrami tylko o jego części składowe (odsyłam do pierwszego postu) a to
dlatego że Borneq doszedł najwyraźniej do wniosku że gotowca nie znajdzie.
> A na przyszłość jak będziesz chciał z kogoś publicznie zadrwić
> to pamiętaj że są tacy którzy zadrwią z ciebie.
To tylko twoja interpretacja. W moich oczach moja odpowiedź jest nie drwiną
tylko kpiną, nazwałbym ją "mobilizacyjną", z odrobiną chęci pomocy, bo
przecież jakby się okazało że gość jest z Zielonej to na pewno bym ogona
nie podwinął tylko zakasał rękawy i zrobił co mógł. A ty nie baw się w
cudzego adwokata co wie lepiej od klienta.

--
Jacek