Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt
From: "Zocha" <Z@Z.pl>
Date: Mon, 3 Nov 2014 19:53:32 +0100
Daruj sobie reanimacje tego trupa,
U mnie całkiem dobrze się spisywała,  a transmiter
działał bez zarzutu.
Teraz znowu po połączeniu do komputera karta microSD
jest na komputerze widoczna, mogę na nią przeciągać pliki
i z niej pliki usuwać. Czyli mam pendrive'a :-)

Co do ładowania, to odbywało się ono chyba tylko wtedy,
gdy mp3-kę podłączyłam do komputera i po krótkim resecie
pokazało się USB Connected i ikonka pokazująca ładowanie
baterii. Niestety, nie udaje mi się tej sytuacji powtórzyć.
Chociaż do końca nie wiem czy tak naprawdę w tym czasie
mp3-ka się ładowała.

Natomiast ładowania z oryginalnej ładowarki tak naprawdę
nie było, bo zielona dioda na niej nie zmieniła się na czerwoną.
Sprawdziłam to także na innej ładowarce przeznaczonej do
tego rodzaju sprzętu i także oznaki ładowania na niej nie było.

PiteR napisał:
Trzeba rozebrać mp3 i sprawdzić voltomierzem napięcie
na akumulatorze.
Na pewno sama tego nie zrobię, nie mówiąc już o tym, że nie mam
voltomierza. :-(

Pozdrawiam
Zocha