Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt
From: "Podmiot Liryczny" <ummagumma@microsoft.com>
Date: Mon, 3 Nov 2014 19:39:44 +0100

Użytkownik "Zocha" >
Użytkownik "Skylla"
Czy można jeszcze coś zrobić żeby mp3-ka ożyła?

Spróbuj wgrać od nowa oprogramowanie. Zwykle pomaga.
Można je pobrać ze strony forum Pentagramu.
S.

Jak, skoro mp3-ki nie mogę włączyć?
Teraz nawet nie widzi już karty microSD, ale i tak nie wiem
jakby takie oprogramowanie uruchomić z karty microSD.

Ponadto na stronie www.pentagram.pl moja mp3-ka nie jest
wymieniana.

Miałem tego syfa ( w wersji 8gb) i bardzo podobne problemy. Zgłaszałem to do serwisu, ale to ciołki jakich mało. Zamiast naprawiać, wciskali mi go do innej obudowy. W końcu machnąłem ręką, cisnąłem na dno szuflandii i wróciłem do Creativa. Fakt, ma mniej bajerów (deklarowanych, bo i tak większość to mit - transmiter po chwili używania pierdział, eqalizer miał dwa razy więcej suwaków niż faktycznych możliwości regulacji, a dżwięk sztucznie podbity drażnił uszy - nie wspominam o baterii, bo deklarowali kilka dni nieprzerwanej pracy (chyba cztery - to mnie do niego przekonało) a w rzeczywistości wysiadał po kilku (max kilkunastu) godzinach. Daruj sobie reanimacje tego trupa, tym bardziej, że większośc telefonów ma dziś lepsze mp 3;)

--
LP