Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Problem z Pentagram Vanquish Volt
From: "Zocha" <Z@Z.pl>
Date: Mon, 3 Nov 2014 18:54:50 +0100
Piszę na tę grupę, bo innej zajmującej się sprzętem nie znam

Mam od paru lat mp3-kę Pentagram Vanquish Volt 4GB.
Używałam jej przez jakiś czas i działała bez zarzutu.
Wszystkie funkcje były sprawne.

Teraz, po jakimś czasie przerwy, chciałam do niej wrócić,
ale mam problem.

Nie dała się włączyć, więc myślałam, że to normalne,
bo bateria się rozładowała. Podłączyłam ją do oryginalnej
ładowarki i wtedy przez cały czas przesuwał się napis
"ładowanie". Trwało to jednak kilka godzin, więc chciałam
ją włączyć, ale nie dało się. Próbowałam kilkakrotnie.
Pokazywało się znowu "ładowanie".

Podłączyłam ją do komputera.
Po próbie włączenia pokazał się napis Writing & Reading
i grafika pokazująca połączenie mp3-ki z komputerem.
Żadne przyciski nie działały.  Nie mogłam jej wyłączyć inaczej
niż przez odłączenie od komputera.
Komputer nie widział zawartości pamięci wewnętrznej mp3-ki.

Po włożeniu karty micro SD 8GB i próbie włączenia pojawił
się znowu napis Writing and Reading i grafika.
Komputer widział zawartość karty SD. Był to właściwie jedyny
pozytywny objaw.

Kilkakrotnie próbowałam ją zresetować, ale to niczego nie
zmieniało. Przytrzymywałam wykałaczkę i krótko i długo.
Po jednym takim krótkim wciśnięciu pojawił się napis
USB Connected, grafika jak poprzednio i ikonka z paskiem
pokazującym ładowanie się baterii.
To ładowanie nie skończyło się, mp3-ki nie dało się włączyć.

Teraz podczas połączenia z ładowarką lub komputerem znowu
pojawia się napis Writing & Reading, natomiast w przypadku
połączenia z komputerem karta micro SD już nie jest wykrywana
przez komputer.

Gdy mp3-ka nie jest połączona ani z ładowarką ani z komputerem
i w tym czasie naciskam Power i przytrzymuję, to na ekranie
wyświetla się przez cały czas "ładowanie", bez przesuwania.
Znika dopiero gdy zwolnię przycisk Power.

Czy można jeszcze coś zrobić żeby mp3-ka ożyła?

Pozdrawiam
Zocha