Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] uszkodzenie ASUS EeePC 1000H

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] uszkodzenie ASUS EeePC 1000H
From: "Marek" <logistyk71@wp.pl>
Date: Sat, 25 Oct 2014 15:35:36 +0200
Co za kretyn.
Do piekarnika, potem do zmywarki, a na koniec do pralki.
Spadaj do gimbazy kolego, moze nauczysz sie

Ha hahahahaha :] Usmażone, umyte i wyprane !!!
Tak poważniej to ja kiedyś naprawiałem płyty od lapków i inny szajs elektroniczny na zimne luty przez nie tyle piekarnik co za pomocą opalarki do drewna, tak tak nie żartuje, tylko z głową żeby za mocno nie pojechać termperaturą bo będzie śmietnik. Nie zawsze ale w większości było skuteczne i kasa szła. Dla nieświadomych takie metody stosują niektóre serwisy PC ;)