Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 20 Oct 2014 23:35:07 +0200
Dnia Sat, 18 Oct 2014 10:03:59 +0200, Poldek napisał(a):

> Trochę mnie uspokoiłeś.
> Cały czas jeszcze nie mam tego monitora. Jak dojdzie to sprawdzę
> najpierw przyzwoitym kablem D-sub.
> Moje obawy wynikają z wcześniejszego jednostkowego doświadczenia, gdy
> podłączyłem kiedyś niezłego laptopa do nowoczesnego monitora Eizo, ale
> przy użyciu D-sub i obraz był fatalny. Ten sam monitor podłączony do
> komputera poprzez DVI pokazywał bardzo pięknie.
>
> Na co dzień mój nowy monitor będzie używany ze sprzętem, który posiada
> wyjście cyfrowe. Jednak co pewien czas koniecznie będzie trzeba
> [...]

EIZO mają szerokie możliwości regulacji, a sama funkcja auto adjust też
sobie całkiem sprawnie radzi. Oczywiście, jeżeli na wyjściu jest kiepskiej
jakości sygnał analogowy, to i EIZO z pustego nie naleje.

[ - Men do things for women without expecting sex.                         ]
[ - Those would be men who just had sex.       (The Big Bang Theory 01x02) ]