Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Thu, 30 Oct 2014 23:24:34 +0100
Przemysław Ryk wrote:
Dnia Thu, 30 Oct 2014 19:19:35 +0100, Poldek napisał(a):

Użyjesz w końcu funkcji automatycznej regulacji parametrów w menu ekranowym
monitora?

Tak, tak - użyłem tej funkcji, nawet dwa razy, ale to jednak nie to.
Nadal walczę, ponieważ nie mogę się pogodzić z faktem, że ośmioletni
laptop z Celeronem M 1.5 Ghz, XP-ekiem i symboliczną kartą graficzną
daje lepszy obraz na monitorze niż HPek z Dual Core i Vistą na pokładzie.

Wystarczy, że stary laptop ma porządniejsze filtry na wyjściu sygnału
analogowego. System nie ma tu nic do rzeczy. Jeżeli nie wierzysz, to uruchom
na jednym i drugim komputerze jakąś dystrybucję live Linuksa.

Jutro dam znać.