Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Starszy laptop -> nowy monitor
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 20 Oct 2014 21:15:25 +0200
Poldek pisze tak:

> Moje obawy wynikają z wcześniejszego jednostkowego doświadczenia,
> gdy podłączyłem kiedyś niezłego laptopa do nowoczesnego monitora
> Eizo, ale przy użyciu D-sub i obraz był fatalny. Ten sam monitor
> podłączony do komputera poprzez DVI pokazywał bardzo pięknie.

Jakiś czas używałem laptopa hp dv6529em z SyncMaster 2243SN oraz z tv
Samsung 40 cali.

Kiedy tylko kupiłem nowożytny komp z d-sub, dvi i hdmi od razu zrobiłem
porównanie i różnica w ostrości tekstu jest minimalna.

Tak mało widoczna, że nowy pc nadal używam z SyncMaster 2243SN, który
bardzo lubię (choć ma tylko d-sub).

--
Piter