Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB_2_LPT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB_2_LPT
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 19 Oct 2014 20:57:35 +0200
Użytkownik "Adam" napisał w
 news:m1gm46$dq$1@usenet.news.interia.pl...
:W dniu 2014-10-13 15:49, (c)RaSz pisze:
: > (...)
:
: Takich "wtyczek" mam jeszcze kilka. Ale każda z nich jest widziana jako
: emulator drukarki, ja zaś chcę emulację LPT do obsługi starego klucza
: HASP na LPT
:
: > Były też karty na PCI, i dawały chyba 99,99 procentową
: > emulację portu LPT.
: > Kosztowały ~ 50 złotych.
: >
:
: Kart też jeszcze kilka mam ze starych zapasów ;)
:
: Ale tu chodzi o laptopa.
:
: Technicznie jest to do podpięcia, ale nie opłaca się - za dużo babraniny
: w bebechach, żeby z laptopa "wyjąć" magistralę PCI.
:  (...)
:

Jakoś tak zerknąłem tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontroler_(informatyka)

 — zobacz zdjęcia. Na końcu jest "Kontroler portu Centronics na złączu
PCI   — no ale ten zdyskwalifikowałeś, bo "nie do laptopa". Ale pierwsza od
góry fotka przedstawia Kontroler USB na złączu PCMCIA  — co naprowadziło
mnie na myśl, że powinieneś poszukać "Kontrolera portu Centronics — na
złączu PCMCIA! Lub na złączu Express Card.
Choć nie mam zielonego pojęcia, czy kiedykolwiek takie były. No ale kieszeń
na PCMCIA w owym laptopie chyba masz?

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
i wyzyskiwanych... przybywa!