Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 7 Oct 2014 07:22:31 +0200
Dnia Mon, 06 Oct 2014 21:35:30 -0400, rs napisał(a):

> a gdzie poprosze?

Szanowny Panie, wielce uniżenie składam suplikę o hiperłącze do owego
artykułu w internetowym wydaniu magazynu Forbes, w którym to przedstawiciele
firmy Adobe mówią, że poszczególne aplikacje z pakietu CS2 będą darmowe.

> wyciales esencje tego co chcialem przekazac REMKOWI, wiec mijasz sie z
> przekazaem mojego postu. nie interesuja mnie klotnie na temat legalnosci
> akurat tego konkretnego rozwiazania. podalem pare innych. to cie jakos
> nie ruszylo, prawda? masz jakis monopol na bycie adwokatem diabla na tej
> grupie. sorry nie wiedzialem. <rs>

O jakich innych rozwiązaniach w kontekście CS2 piszesz? Bo chyba mnie coś
ominęło, albo nie trybię.

[ Nic tak nie pogłębia wkurwienia, jak pogodni optymiści.  (www.shapes.pl) ]