Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 7 Oct 2014 02:51:54 +0200
Dnia Mon, 06 Oct 2014 18:09:52 -0400, rs napisał(a):

(ciach…)

> 1. a to sie dowiedz, co to jest za serwis. podobnie jak gizmodo i
> softsonic, na ktorych te linki nadal wisza. malo tego niektore prowadza
> to strony adobe. artykuly sa jakby nie bylo nie sprzed dwoch lat, a
> sprzed niewiele ponad roku. inne sa jeszcze z tego. sadzisz, ze adobe
> nie zmusiloby tak dyzych portali informatycznych do zdjecia takich
> informacji?

No i co z tego, że linki wiszą? Adobe o tym mówiło: to są wersje do pobrania
dla osób, które wykupiły licencję na CS2 i z jakichś powodów będą
potrzebowali soft zreinstalować. Mieliby problem z ponowną aktywacją, gdyż
serwery ją obsługujące dla wersji CS2 wyłączono.

To, że ktoś coś w necie napisał… Well - jak na płocie widzisz dziurę z
napisem „dupa”, to też przyjmujesz bezkrytycznie? :)

> 2. w artykule dla forbesa ze stycznia 2013 adobe mowi, ze jakkolwiek
> cale CS2 nie jest darmowe, to beda darmowe poszczegolne aplikacje z tego
> pakietu.

Link.

(ciach…)

[ House: Work smart, not hard.            ("House M.D. 3x19 Act Your Age") ]