Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 23:24:32 +0200
Dnia Mon, 06 Oct 2014 16:59:03 -0400, rs napisał(a):

> skoro twoje życiowe doświadczenie podpowiada ci, że nieznana ci osoba
> jest złodziejem/piratem, to ja ci bardzo współczuję, twoich
> dotychczasowych kontaktów z ludźmi.

Nic nie poradze, w takim kraju zyje.

> http://www.techspot.com/downloads/3689-adobe-photoshop-cs2.html

Nie wiem co to za serwis, ale aferka z CS2 byla z dwa lata temu i Adobe
zdementowalo informacje, ze to jest freeware. Opublikowali linki poniewaz
wylaczyli serwery updatujace i zeby klientow z licencjami nie zostawic z
reka w nocniku udostepnili im te wersje. Tym samym poinformowali, ze nie
jest to do dowolnego uzytku dla wszystkich, lecz trzeba sie wylegitymowac
licencja.

--
pozdro
R.e.m.e.K