Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W7 Home nie startuje,mieląc dyskami bez końca

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W7 Home nie startuje,mieląc dyskami bez końca
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Sat, 27 Sep 2014 12:59:34 +0000 (UTC)
W artykule <m064ld$9h9$1@node1.news.atman.pl> bartekltg napisal(a):

> Nie zdarzyło Ci się, żę szukasz w googlach rozwiązania problemu,
> znajdujesz wątek, gdzie gość opisuje problem identyczny jak Twój,
> ale zamiast rozwiązania jest zdawkowe "już sobie poradziłem"?
> Nie wkurza Cię to?
> Wiesz, co na to poradzić? ;>

> pzdr
> bartekltg

A zdarzyło.
Czułem wtedy, ze gośc musiał mieć powód, by tak napisać.

Może był wkurzony za brak zainteresowania,za brak
odpowiedzi od jakiegos dobrego człeka, na złość... (?)

Mój przypadek to tak w rzeczywistosci,na razie jest zaleczony jedynie.
Znany powód, nieznane lekarstwo.

Nieprawdopodobne,niewiarygodnie,nie do uwierzenia.
To pasuje do tej sprawy.

Opis:
Postanowiłem sobie ze biurko z kompem, ze sciany A przestawie na B.
Obróciłem je o kąt 90 st. i było tego.
Podpiąłem kompa i on nie wystartował.
Straciłem dzień na deliberacje.
Wróciłem pamiecią do jego konfiguracji przed wyłaczeniem.
Jedyne,co mi przyszło do głowy to to,ze nie jest podłączony kabel
 HDMI od TV, nad głową.
A nie podłaczyłem go,bo okazał się być zbyt krótki.

Po podłaczeniu kabla,komp co był "na mieleniu" dyskami,
wstał natentychmiast.

Ot i tyle.
Po wyłaczeniu kabla,komp gaśnie.
Po podłaczeniu -hop, i ekran zapalony.w ułamku sekundy.

Sterownik karty graficznej????? wymaga by TV był podpiety??
Dziwaczne.....

--
Pozdr. Z_Dr