Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 17 Sep 2014 22:03:49 +0200
Dnia Wed, 17 Sep 2014 20:52:18 +0200, neelix napisał(a):

> Spróbuję. Tylko kiedy i gdzie wpisać fixmbr?
Nie wiem :) poguglaj, może w tym krótkim XP z Hirens w wierszu poleceń,
wiesz, cmd i fixmbr albo wetknij płytkę instalacyjną XP i wywołaj
uruchomienie z wierszem poleceń. Składnię polecenia znajdziesz w goglach :)
> zamiast 1,4TB i 600 przepadło oraz brak
> widoczności partycji w PM8 co skutkuje brakiem możliwości przesunięcia
> wolnych GB w przyszłości.
Daj spokój z PM8, używaj softu z Hirens, tam jest pod linuksem live Parted
Magic. Zresztą, jest tam sporo innego softu do dydków, na pewno jest i taki
którym naprawisz MBR.

--
Jacek