Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 17 Sep 2014 00:11:30 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 10:54:06 +0200, neelix napisał(a):

> Mnie zastanawia dlaczego po Acronisie ostatnia partycja ma ok. 800 GB.
> Różnica jest taka, że jak robi automat czyli dzieli jak chce to wykorzystuję
> dysk w pełni, a jak sam ustawię wielkość partycji czyli np. 200, 200, 100 to
> ostatnia i tak ma 800 a nie 1400. Partition Magic 8  partycji z Acronisa nie
> widzi, a nim bym sobie poprzesuwał jak chcę.

Hmm. Ja w Acronisie ustawiałem co i jak ma przeskalować (jeżeli była taka
potrzeba) lub nie i partycjoner całość widział. Fakt - Partition Magic 8 nie
używałem, bo to narzędzie AFAIR trącące prehistorią (sorry - jestem po
14-godzinnym zasuwie przy składzie, więc mogę już nie go końca jarzyć :D).

[ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better      ]
[ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right     ]
[ means you don't remember much of it at all.                              ]
[                                  ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]