Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 17:47:53 +0200

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:lv9hhf$om$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-09-16 10:54, neelix pisze:
Mnie zastanawia dlaczego po Acronisie ostatnia partycja ma ok. 800 GB.
Różnica jest taka, że jak robi automat czyli dzieli jak chce to
wykorzystuję dysk w pełni, a jak sam ustawię wielkość partycji czyli np.
200, 200, 100 to ostatnia i tak ma 800 a nie 1400. Partition Magic 8
partycji z Acronisa nie widzi, a nim bym sobie poprzesuwał jak chcę.
Ale wiesz, że Partition Magic jest już od 10 lat nierozwijany? Nie obsługuje nowych typów partycji, nie rozpoznaje partycji GPT i nie da się nim wielu innych operacji na dysku wykonać? Poczytaj (szczególnie komentarze) - <http://www.dobreprogramy.pl/Partition-Magic,Program,Windows,11470.html> A jeśli już chcesz dobry (i darmowy) program do partycjonowania dysków to pobierz MiniTool Partition Wizard - <http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html> (jako dodatkowy program możesz zainstalować AOMEI Partition Assistant - <http://www.disk-partition.com/free-partition-manager.html>)

Dzięki za info.

--
Pozdrawiam
neelix