Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie starego dysku na nowy.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Mon, 15 Sep 2014 18:03:53 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:qndqz41tcxps.d6hmqw8dgyqj$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 15 Sep 2014 16:52:05 +0200, neelix napisał(a):
Hirens Boot CD nie chce się wypalić. Stwarza problemy. Płyta mu nie pasuje a jak zaczął wypalać to czegoś w nim zabrakło i jedna płyta poszła do kosza.
Mimo wszystko powinieneś mieć coś takiego. jak masz pena, to spróbuj na
nim.
Przypomnę, że na tej nowej partycji Acronis True Image zainstalował partycję
C z sukcesem tzn. pozwalającą na uruchomienie kompa.
Nie znam programu, nie wiem co on wyprawia.

Nagrałem Hirens BootCD. Musiał skasować nową płytę RW (?). To co sprawdziłem podczas startu to startuje z 1 partycji na dysku 1 i 2, ale nie startuje z MBR z dysku 2. To jest to co pisałem wcześniej: MBR Error. Startu z MBR dysku 1 nie sprawdzałem ale to chyba stary dysk więc powinno być dobrze. Co ma jeszcze sprawdzić?