Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HDD Regenerator + 3TB Dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HDD Regenerator + 3TB Dysk
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Fri, 01 Aug 2014 11:54:04 -0400
zaczął padać mały dysk na USB, wiec go potraktowałem tym programem, bo to był HFS i chkdsk nie chciał go ruszyć. HDD.R zaraportował również, ze jeden z dysków podłączonych przez eSATA powinien być traktowany jako dysk wewnętrzny i że tak będzie po następnym restarcie komputera. dysk był w 100% sprawny (dysk i struktura plików NTFS również), choć dysk manager widział go jako niespartycjonowany 700GB. teraz po restarcie, ten dysk widać w tam w całości, ale również jako niepartycjonowany i co najgorsze nie zgłasza się w systemie, a jak już zgłosi to system mówi, że go trzeba sformatować, a dysk manager mówi nawet o jego inicjalizacji. co z tym fantem zrobić, żeby odzyskać z tego dysku dane. jakoś odbudować tablice plików, sektor bootujący? czym najlepiej w takiej sytuacji? zrobić coś innego? właśnie wczoraj wieczorem skopiowałem tam trochę istotnego materiału z kart pamięci i bardzo nie chciałbym się z nim rozstać.
z góry dzięki za pomoc. <rs>