Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa
From: " 666" <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 1 Aug 2014 15:48:30 +0200
Ale mnie to wq... w moim NAS i na dodatek zamula jak cholera, szczególnie
pierwsze półtorej doby.
Najgorsze, że zaczyna znów rzeźbić gdy tylko podłączy się do NAS nowy dysk dodatkowy przez gniazdo USB - w praktyce nie da się po takim podłączeniu pracować, trzeba by czekać minimum całą noc (lub dzień) az porobi miniatury, jeszcze nigdy nie maiłem tyle cierpliwości.
Po jaki ch... mi miniatury wszystkich plików, i to jeszcze każda miniatura x2 i
o małej, i o dużej rozdzielczości?

-----
(notabene ryjący non stop po dyskach w poszukiwaniu i indeksowaniu plików multimedialnych)