Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z monitorem podczas uruchamiania komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z monitorem podczas uruchamiania komputera
From: " 666" <nie@dla.spamerow>
Date: Sat, 26 Jul 2014 08:31:16 +0200
Jak dla mnie monitor nie daje rady przeskalowac obrazu o niskiej rozdzielczości podczas startu komputera, a przeskalowuje dopiero obraz o wysokiej rozdzielczości.
Monitor nie musi być zepsuty, po prostu ten typ może tak mieć.
Być może zmiana w menu monitora z "rozciągnij/dopasuj" na ustawienie bez skalowania ("okno" czy jak to się w Twoim menu nazywa?) by pomogła. Stare zasilacze komputerowe z gniazdem zasilania monitora wychodzącym z zasilacza komputera były wygodniejsze, ostatnio jakby to mniejszość zasilaczy. Jeżeli możesz (jeżeli zasilacz Twojego komputera ma wyjscie 230 volt), to podłącz tak właśnie, kablem zasilającym od komputera do monitora.
No i znacznie lepiej dla jakości obrazu łączyć monitor cyfrowo po HDMI / DVI.

-----
Mój monitor mam podpięty analogowo, do D-sub.