Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki SSD
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 29 Jul 2014 19:46:54 +0200

Na jednym kompie mam SSD na innym nie.
Nie zrzędzę ani nie wychwalam, ale często zdarza mi się
wykazać błędne lub nieprawdziwe argumenty jednej ze stron,
dokładnie tak jak w przypadku twoich argumentów.

I jakie to bledy mojej argumentacji wykazales?

O przykładzie motoryzacyjnym już zapomniałeś ?

Są zalety SSD są i wady a twierdzenie czy sugerowanie że SSD
jest dobry na wszystko, zawsze i dla wszystkich jest zwykłym
kłamstwem.

Pokaz gdzie twierdze, ze jest dobry dla wszystkich?

Podpowiadam, ze w odpowiedzi na post Radka Sokola napisalem:
"Czyli Tobie SSD nie jest potrzebny, kopka."

Tak sugerowała twoja odpowiedz na inny post którą wysłałeś
dzisiaj o 9:06.

Pozdrawiam