Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Mon, 23 Jun 2014 19:42:31 +0200
W dniu 23-06-2014 19:12, 2late pisze:
Acer Travelmate 7320. Robil jako stacjonarny cale zycie 24/7.

Właśnie czekałem na Acery, Asuse, Lenovo, to nie napisałeś ile to jego życie już trwa. :] Apple też bym chętnie zobaczył w tym temacie.

Bo że Dell, Toshiba i ogólnie laptopy sprzed dekady na tle dzisiejszych budżetówek są nie do zajechania, to wiedziałem. Natomiast co chwilę słyszę, jak ktoś się skarży, że mu laptop się zepsuł (całkiem lub częściowo) i najczęściej słyszę "Asus".

Na marginesie: niedawno rozbierałem multimedialnego HP-ka, 17", pilot, dwa dyski, mikrofon stereo itd. Wewnątrz wykonanie super (na tle choćby mojej Toshiby 17"), ale co z tego, gdy krótko po gwarancji poszła płyta główna? Nosiłem się z zamiarem wymiany, ale trudno było dostać, bo to niezbyt popularny model był (szwagier kupił siostrze; ja od HP już nigdy niczego więcej [moja pierwsza drukareczka była HP i wystarczy wrażeń do końca życia]).

--