Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Microsoft Surface Pro 3 zamiast peceta w domu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Microsoft Surface Pro 3 zamiast peceta w domu
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 20 Jun 2014 21:51:28 +0200
Dnia Tue, 27 May 2014 22:04:35 -0500, Pszemol napisał(a):

(ciach…)
> Owszem, można kupić tańszego laptopa, tym bardziej tańszego
> desktopa, ale przecież nie o to chodzi w tym przypadku aby
> było "jak najtaniej" tylko aby było sprawnie i jak najwygodniej... :-)

Robienie arkusza kalkulacyjnego na tablecie z dotykowym ekranem jako opcja
najwygodniejsza? No ja przepraszam, ale mam chyba inne pojęcie wygody. :D

[ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję.          ]
[                                                        (Terry Pratchett) ]

  • Re: [PECET] Microsoft Surface Pro 3 zamiast peceta w domu, Przemysław Ryk <=