Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Spdif+hdmi - problem z dźwiękiem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Spdif+hdmi - problem z dźwiękiem
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm>
Date: Fri, 20 Jun 2014 00:07:04 +0200
witam

Próbuje zmusić komputer, do przesyłania kablem HDMI do monitora obrazu _wraz_ z dźwiękiem. Głupia karta nvidii, niema w sobie żadnego hardwaru dźwiękowego, ma tylko wejście na spdif. Płyta główna (GA - M61p,,,)ma jedno urządzenie odtwarzające audio i przełącznik spdif - załączony albo wyłączony. Nakopałem się w internecie informacji o kabelku pomiędzy płytą główną i kartą graficzną, sterownikach grafiki, dzwięku - nic ciekawego nie znalazłem. Po kilku dniach kopania efekt jest taki, że wszystko wydaje sie być dobrze, ale dźwięku niema. jeśli na załączonym komputerze wypnę wtyczkę spdif, z grafiki albo płyty i wepnę - dźwięk się pojawia! Tak jest jakiś czas, potem sam "znika". Znowu wyjmuję wtyczkę, wkładam - dzwięk się pojawia. Jeśli zrobię natychmiastowy restart - dzwięk dalej jest. Kabelek..... miałem przerobiony z cd audio, wywaliłem dałem inny. potem już przylutowałem druty do pinów..... Dalej to samo
Macie jakieś pomysły co zrobić?

ToMasz

  • [PECET] Spdif+hdmi - problem z dźwiękiem, ToMasz <=