Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zbyt wysoka temperatura jednego rdzenia

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zbyt wysoka temperatura jednego rdzenia
From: dcim007 <dcim007@gmail.com>
Date: Fri, 06 Jun 2014 08:56:15 +0200
Witam,
Zmodernizowałem sobie komputer i zainstalowałem Quad 6600. Można go ładnie podkręcić, ale nie tego dotyczy moja prośba. Mianowicie Speed fan pokazuje, że temp. 2 wynosi 59 st. C. W przypadku rdzeni 0, 1 i 2 temperatury wynoszą odpowiednio 50/48/46 st. Temperatury są mierzone przy zamkniętej obudowie, z dodatkowymi wentylami zasysającymi powietrze/odprowadzające je.

Pierwsze pytanie, czy taka temperatura 1 jest dopuszczalna. Angole piszą, że temperatury koło 60 st. są OK.

Drugie pytanie to przyczyna nierównomiernego obciążenia -- procesor był instalowany 2 razy, temperatury są identyczne, więc błąd montażowy chyba można odpuścić.
Dzięki za wszelkie sugestie
dcim