Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ssd 2.5" z małym poborem prądu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ssd 2.5" z małym poborem prądu
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 05 Jun 2014 01:43:55 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 05 Jun 2014 00:59:15 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <lmo8i6$ub0$1@node1.news.atman.pl>
 od BartekK <sibi@drut.org>  :

>No ja sobie wyobrażam, że przy dysku fizycznym, gdzie te 2 talerze
>trzeba rozpędzić do 7200 obrotów - to może trochę prądu pobrać na start.
>Ale w SSD?

SSD biorą więcej przy zapisie, poszperaj tu:
http://www.storagereview.com/reviews/consumer/ssd
Na końcu każdego testu podają pobór prądu zapis/odczyt/startup.

>Nie zawsze mam na to wpływ - czasem jest USB wyprowadzone (i to tylko
>jedno) z maszyny, a do realnego PC jest 3m nieznanego przedłużacza...

Może w takim razie jakiś hub albo kabel typu Y i zasilanie z power
banku?