Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 2 Jun 2014 20:03:11 +0200
Dnia Mon, 2 Jun 2014 09:17:25 +0200, Chris napisał(a):

> Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Nie .. tego nie zrobię ...

I całej Twoje szczęście. :)

> Jak sobie hrabianka życzy :)

Hrabianka, to sobie najbardziej życzy, żebyś zaczął używać czegoś takiego,
jak kontrola ortografii przed wysłaniem. :) I mam nadzieję, że u Hrabiego
będzie to możliwe.

[ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co  ]
[ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem.      (demotywatory.pl) ]