Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Starsza płyta i kłopoty z pamięcią

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Starsza płyta i kłopoty z pamięcią
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 2 Jun 2014 20:03:11 +0200
Dnia Mon, 2 Jun 2014 08:55:26 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> A przepraszam, przy niższym nie chciały działać?

Te moduły na moim DFI to w ogóle cyrki odstawiały. :-/ Wstawione w płytę z
ustawieniami branymi z automatu generalnie kretyniały i dla DDR2-1066 za
chińskiego jeża nie szło uzyskać normalnej pracy. Na DDR2-800 już tak, wyżej
były harce. Jak ten temat ogarnąłem, to zabrałem się za podkręcanie
procesora i po wielu godzinach uzyskałem to co chciałem. Natomiast
sprawdzania działania pamięci przy niższym napięciu po całej zabawie z
podkręcaniem już mi się chyba nie chciało robić. :D

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]