Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Mon, 2 Jun 2014 09:17:25 +0200
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

Dnia Fri, 30 May 2014 13:20:45 +0200, Chris napisał(a):
Spada ci forma ... znajdź tam "ą" :)
Wystaczyło mi, że znalazłem waCHanie
(<lm42eb$o46$1@node1.news.atman.pl>).
wĄchać można kwiatki a waChanie to po prostu zwykły błąd ....
Tak. Jeszcze mi wstawiaj bajki, że to literówka…

Nie .. tego nie zrobię ...

Natomiast taka kreatywna edycja cytatu, to już trochę nieładna…
Lepiej wygląda a i tak nie ma wpływu na pierwszy post z błędem.
Do momentu, w którym na każdym serwerze news jest komplet postów. A bywa z
tym różnie. Mnie się jednak wydaje, że jedną z cech cytatu jest to, że
pozostawia się cytowany fragment w oryginalnej formie.

Jak sobie hrabianka życzy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl