Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Apr 2014 23:41:45 +0200
Dnia Wed, 30 Apr 2014 07:37:22 -0500, Pszemol napisał(a):

> :-)
>
> Widzę że panu fantazja poszła w krzoki ;-)
>
> Wracając do laptopa: Scandisk oczywiście błędów na dysku twardym nie
> wykrył...
> Ale - laptop wciąż pracuje gorący. 54-60C w Windows, film z netu podbija mu
> temperaturę prawie do 70-paru stopni i właśnie się pojawił bluescreen
> ponownie...
> I to ciekawe, ten sam driver: aswSnx.sys - program antywirusowy AVAST...
>
> NirSoft Bluescreen Viewer pokazuje, że ten sam aswSnx.sys+2cad1 spowodował
> BSOD wcześniej  29-go, 14-go dwa razy, 31 marca, 26-go marca, 13-go,
> [...]

A weź Ty spreparuj sobie bootowalnego pendrive'a z jakimś Kubuntu, uruchom
toto właśnie w wersji live, odpal ów film z netu i sprawdź, co się wyprawia.

[ Mamy scjentologów, Żydów i innych pojebów, czemu ma nie być kościoła     ]
[ wyznawców komórek? (Szkoda, że nie szarych, ale o tych najtrudniej).     ]
[                            (autor nieznany, za pośrednictwem ja.rafi.pl) ]