Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 30 Apr 2014 07:37:22 -0500
"Irokez" <no@email.com.pl> wrote in message news:5360c651$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-04-29 09:06, z pisze:
W dniu 2014-04-29 07:00, Pszemol pisze:
Ale powiedział mi, że laptop koleżanki L635 z i5-460M ma przy
odtwarzaniu filmu z internetu temperaturę obu rdzeni 52-58C... :-(

Spróbuj najpierw wyciągać odkurzaczem. Serio. Pomaga.
Ja tak robię od kilku lat bo żeby dostać się do "kaloryferka trzeba
rozebrać laptopa na części pierwsze.

A tu może nie o rozebranie laptopa chodzi ;) a Ty z odkurzaczem wyskakujesz

:-)

Widzę że panu fantazja poszła w krzoki ;-)

Wracając do laptopa: Scandisk oczywiście błędów na dysku twardym nie wykrył...
Ale - laptop wciąż pracuje gorący. 54-60C w Windows, film z netu podbija mu
temperaturę prawie do 70-paru stopni i właśnie się pojawił bluescreen ponownie...
I to ciekawe, ten sam driver: aswSnx.sys - program antywirusowy AVAST...

NirSoft Bluescreen Viewer pokazuje, że ten sam aswSnx.sys+2cad1 spowodował
BSOD wcześniej  29-go, 14-go dwa razy, 31 marca, 26-go marca, 13-go,
24-go lutego, 23-lutego. Potem mam 3 BSOD od ntoskrnl.exe+75bc0:
17-go lutego, 14-go i 28-go stycznia... Niedobrze.