Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 29 Apr 2014 14:15:57 +0000 (UTC)
G Nowak <gnowak200@caledonian.ac.uk> wrote:

> Kiedys uskutecznialem tandem z odkurzaczem i "air dusterem" z rurka.
> Troche pomaga zalepienie pozostalych szczelin, np. tasma klejaca, tak aby
> zostal tylko wlot i wylot. Chyba warto sprobowac bo po rozkrecaniu
> laptopa zwykle zostaje garsc srubek ;-)

Wiem o czym mówisz i sobie czy siostrze parę razy laptop rozbierałem na
generalne czyszczenie, łącznie z wymianą pasty termoprzewodzącej na cpu i
gpu - starałem się aby srubki nie zostały zapasowe :-) Problem jest nie ze
srubkami, bo te zwykle udaje mi się zabezpieczyc tasma klejąca w tych
samych dziurkach z ktorych je wykręciłem, tylko w wielu plastikach jakie
trzeba delikatnie porozłączac z zatrzeskow a te lubia sie czasem zlamac jak
sie danego laptopa nie zna...
W przypadku laptopa "obcego", powierzonego przez koleżankę chyba nie warto
ryzykowac i obluzowanie a potem popchanie kurzu "spowrotem" przez szpary
kaloryfera do komory wiatraka i odessanie go stamtąd odkurzaczem powinno
wystarczyc.